Просимо Вас максимально відповідально оформляти Замовлення, будучи впевненими в найменуванні продукції, відповідності її характеристик, кількості мілілітрів та інший номенклатурі, щоб уникнути помилкового Замовлення.

Завжди уважно перевіряйте, в присутності кур'єра або при отриманні Замовлення у відділенні служби доставки, такі нюанси:

• Відповідність переліку одержуваної продукції вашому Замовленню;
• Цілісність упаковки;
• Термін придатності на упаковці;
• Товарний чек або інші розрахункові документи, що підтверджують покупку.

Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.

Загальні умови повернення та обміну товарів

1. Законодавство

Покупець має право відмовитися від отриманого товару і розірвати Договір купівлі-продажу протягом 14 календарних днів з дня отримання товару, не рахуючи дня покупки, за винятком товарів, що не підлягають обміну та/або поверненню відповідно до законодавства. Повернення та обмін товарів в інтернет-магазин ТОВ «Ароматика Мрії» здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

2. Умови повернення або обміну товару

2.1. Згідно зі статтею 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» Покупець може повернути товар належної якості, якщо:

• Він не задовольняє Покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням;
• Минуло менш ніж два тижні з моменту придбання товару;
• Товар не входить до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 "Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»", а саме:

1) Продовольчі товари;
2) Лікарські засоби;
3) Предмети сангігієни;
4) Непродовольчі товари наступного напрямку: парфумерно-косметичні вироби; гребінці, щітки для волосся і щітки масажні; товари в аерозольній упаковці; друковані видання та інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину;

• Вміст посилки не відповідає Замовленню з вини Продавця (порушення асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
• Товар не використовувався і зберіг свій товарний вигляд (немає слідів використання, не порушена цілісність оригінальної упаковки, товар повністю укомплектований, збережені всі етикетки, пломби і ярлики);
• Збережено споживчі якості товару;
• Збережено гарантійний талон, технічний паспорт (якщо передбачений товаром);
• Минуло менш ніж два тижні з моменту придбання товару;
• Покупцем збережений документ, що підтверджує оплату (чек або видаткову накладну) в інтернет-магазині, що знаходиться за адресою https://aromatika.ua.

2.2. Згідно зі статтею 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо:

• Покупець отримав прострочений товар і не використовував його, зберігши товарний вигляд (немає слідів використання, не порушена цілісність оригінальної упаковки, товар повністю укомплектований, збережені всі етикетки, пломби і ярлики);
• Покупець отримав товар неналежної якості (виробничий брак, дефекти, фальсифікація). Продавець відповідає за недоліки товару, які з'явилися до моменту передачі товару Покупцеві або з причин, які існували до цього моменту. Відмінність елементів дизайну або оформлення, кольорової гами від заявлених в описі на сайті не є ознакою неналежної якості товару та/або неможливості використання його за призначенням. Справжні кольори товарів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора;
• У товару виникли проблеми з експлуатацією протягом встановленого терміну гарантії, при цьому в наявності документ від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості), термін гарантії не закінчився, збережений гарантійний талон, цілісність комплекту не порушена;
• Покупцем збережений документ, що підтверджує оплату (чек або видаткову накладну) в інтернет-магазині, що знаходиться за адресою https://aromatika.ua.

3. Права й обов'язки Покупця і Продавця про повернення або обмін товару

3.1. При відмові Покупця від товару в разі проходження правильної процедури повернення товару, з дотриманням усіх законних умов і надання всіх необхідних документів Покупцем, Продавець повинен повернути Покупцю вартість повернутого товару або поміняти його на аналогічний товар.

3.2. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару Споживач має право вимагати:

1) Пропорційного зменшення ціни;
2) Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

3.3. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини Продавця або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, Споживач має право за своїм вибором вимагати від Продавця або Виробника:

1) Розірвання Договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) Вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з-поміж наявних у Продавця.

3.4. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати Договір і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це Споживача, який вимагає обміну товару.

3.5. Вимоги Споживача не будуть задоволені, якщо Продавець доведе, що недоліки товару виникли внаслідок порушення Споживачем правил користування товаром або його зберігання.

4. Процедура повернення або обміну товару

4.1. Щоб повернуть гроші за належної або неналежної якості товар або обміняти його на аналогічний, Покупець повинен відправити Продавцю товар з усіма необхідними документами.

4.2. Покупець повинен узгодити повернення товару з менеджером інтернет-магазину, надіславши лист з використаної для оформлення Замовлення адреси на електронну адресу zakaz@aromatika.com.ua з поясненням причини повернення належної якості або коротко описуючи ситуацію про повернення товару неналежної якості, приклавши фото або відео товару, який Покупець придбав у Продавця і хотів би повернути, або зателефонувавши за номерами 095 276 55 69 (Viber), 067 536 62 82 (Viber), 093 965 43 89.

4.3. Покупець повинен заповнити Заяву на повернення, яку йому надасть менеджер інтернет-магазину, вказавши причину повернення.

4.4. Покупець повинен відправити товар Покупцю разом з Заявою на повернення, документом, що підтверджує оплату (чеком або товарної накладної), гарантійним талоном, технічним паспортом (якщо передбачений товаром), документом про проведену експертизу щодо встановлення неналежної якості товару за адресою:

Вул. О. Кошового, 2
м. Бориспіль
Київська обл.
Україна
08301

4.4.1. Транспортні витрати у зв'язку з організацією обміну або повернення Товару належної якості оплачує Покупець.

4.4.2. Транспортні витрати у зв'язку з організацією обміну або повернення Товару неналежної якості сплачує Продавець.

4.5. Покупець повинен повідомити Продавця, що він здійснив відправку товару на повернення, вказавши номер експрес накладної служби поштової доставки.

4.6. Після отримання посилки співробітник інтернет-магазину повинен оглянути товар на предмет експлуатації та прийняти рішення про повернення грошових коштів або обмін товару на аналогічний. Якщо товар відноситься до технічно складного, Продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру.

4.7. У разі позитивного рішення Продавця на обмін товару на аналогічний, він узгоджує деталі відправки нового товару з Покупцем.

4.8. У разі якщо Покупець повертає товар в неналежній комплектації, або не додано обов'язкові документи, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцеві в поверненні коштів або обміні товару.

5. Повернення коштів

5.1. При відмові Покупця від товару, з дотриманням усіх законних умов, Продавець повертає йому вартість повернутого Товару протягом 7 днів від дати надходження повернутого Товару на склад Продавця з усіма необхідними документами. Термін повернення грошей за товар може збільшитися, але не може перевищувати 30 днів з дня отримання товару і Заяви на повернення.

5.2. Повернення грошей буде здійснений на карту Покупця, з якої була проведена оплата.

5.3. Повернення грошових коштів вартості товару здійснюється виключно особі, зазначеній у Замовленні товару. У разі якщо Покупець в Замовленні вказав невірні дані, або не надав для повернення грошових коштів потрібні документи, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцеві у поверненні коштів.